Am I ever going to be happy..?

Här sitter jag nu igen helt knäckt. Personen som var min första kärlek, mitt första allt, har nu lämnat mig för något jag inte ens har gjort.
Min föredetta "kompis" har hackat ett utav mina konton, låtsas efter och vara jag, och gått in och raggat på en jävla massa. Jag kommer inte in på kontot, men det är iallafall vad han säger som hänt.
Jag vet fortfarande inte vad som skrivits, till vem eller när. Allt han sa till mig var att det stod "Jag ligger hos min pojkvän som nu ligger och sover, hade hellre velat vara med dig"
Jag har försökt och förklara så många gånger att det inte är något jag själv har gjort. Och jag sitter fortfarande här med ett brustet hjärta, och tårar som inte slutar och falla längs mina kinder.
Jag vet hur ont det gör när någon är otrogen mot en. Det har hänt mig så många gånger. Jag skulle aldrig kunna få för mig och göra så mot någon. NÅGONSIN. Hur mycket en person någonsin sårat mig, så gör jag inte det tillbaka. Allt jag vill är och göra folk runt mig, att dom ska känna sig älskadem, lyckliga, speciella och veta att jag aldrig skulle kunna få för mig och såra dom. Jag som fått den uppväxten jag har, så är det något jag aldrig har fått. Och därför är det så viktigt för mig och aldrig utsätta någon i min närhet för liknande saker.
Att personen man älskar mer än något annat, som man vill dela resten av sitt liv med, ha dumma små tjaffs som etc hushålls sysslor, mfl. ens kan tro något sånt om mig. Han jag pratar om, är inget jag varit med om innan. Det var så mycket han fick mig och känna som jag aldrig har gjort förut.

* han gjorde mig lycklig, och fick mig och orka en dag till. Och fick mig och glömma all smärta jag har inom mig.
*Jag kände mig speciell. Jag märkte hur mycket han älskade mig, och hur glad jag gjorde honom.
Och jag kände på redigt för första gången i mitt liv, att någon älskade mig lika mycket som jag älskade honom.
Vårt förhållande var inte perfekt. Mycket var pga mig, mitt mående och min historia. And the other way around.,
Men jag är inte ute efter perfektion. Allt jag vill är någon som inte överger mig, ger mig lycka, stöd tröst och kärlek. Det är allt jag vill ha, och allt jag har och ge.

Och ärligt talat, att nu har förlorat honom, gör mer ont än något jag varit utsatt för innan.
Han var som min bästa vän. Såfort något dåligt hände, vände jag mig direkt till honom. För att han fick mig och känna mig så trygg, och älskad. Och ville först till honom när något bra hänt, för att han var min bästa vän. Och så glad som han gjorde mig, fick mig och vela mig vända till honom för och dela glädjen.

Har så mycket smärta i mig.
Jag känner att jag inte vill kämpa mer, alls. Jag kommer aldrig hitta någon som honom igen. Det han och jag hade, var once in a lifetime. Det var det som man hört talas om i musik, och på filmer.
Med honom, kände jag att vad som än händer så klarar jag det.

Kommer ihåg när jag låg hemma hos pappa på nätterna när han skällt ut mig, och slagit mig, att jag drömde mig bort till och hitta en sån som honom. Samma personlighet, och intresse. Exakt allt han hade var som jag drömt mig bort.

Efter att jag med varit ute efter folk som varit otrogna mot mig, (3 av 4) såp vet jag hur ont det gör. Och speciellt inte mot honom. När han är den dröm jag haft i flera år som har fått mig orka kämpa vidare. Jag sa alltid att han var som min skyddsängel. Och jag trodde verkligen att han visste om hur mycket han betydde för mig. Vad som än hände, var jag kvar hos honom. Just för att jag älskar honom så fruktansvärt. Och att jag vet att ingen är perfekt. Jag älskar honom för den han är, och vad han än gör mot mig så finns det inget som kan ändra på det. Jag önskar att jag kunde vara arg för att han gör såhär mot mig som jag själv inte orsakat eller varit medveten om. Men allt jag gör är och gråter. Just för att jag träffade skyddsängeln jag drömde om som liten, fångade hans hjärta, i bekostnad om mitt eget.


Jag vet inte hur jag ska överleva dethär

All I want is to be happy again.

Allt jag vill är att känna mig älskad, att känna mig redigt trygg hos någon, någon som får mig att vela stanna kvar.
Som får mig att känna mig värdefull. Visst, vännerna jag har finns alltid där för mig, och det är jag väldigt glad för. Och dom brukar alltid få mig må bättre. Men behöver något mer för att verkligen känna mig lycklig. Som får mig att tänka på annat, än de tankarna man har nu. Men det lär aldrig hända, eftersom jag alltid är den som faller.

I can not escape the past.

Shäna!
Nu e ja så in i h*lvetes trött! Ska upp till bussen vid tio, sen till stan. Dock ligger buss-stationen 2minuter ifrån mitt så hade inte behövt gå upp förrens halv tio. Mihhi men ändå .)
Vetefan vad ja ska skriva nu närja e såhär trött. Men ska in till stan med Felicia. Bli stylad osvosv. :) 
De lär nog bli roligt xDDDD
Now, Spring Has Brought The Rain

I Still See Your Face
     
And I Can Not Escape The Past

Creeping Up Inside
                  
Reminding Me That I
            
Can Never Bring You Back

Förlåt för att jag aldrig sagt förlåt.

Felicia Johansson.
Du är den bästa vännen man någonsin kan ha. Är sjukt glad för att just JAG har dig!
Vi har obeskrivligt många minnen tillsammans. Allt från dramatiska händelser. Till vardags.
Du är den bästa vännen jag någonsin har haft. & vår vänskap, den har varit helt underbar.
Dock känns de nu som att vår tid som vänner rinner ut som sand.. Det känns som vi glider isär . Vilket är sjukt tråkigt. För utan dig, så finns inte jag.
Ingen Michelle utan Felicia!
Det finns inte ord som förklarar hur mycket jag älskar dig.
Som rubriken säger, -Förlåt för att jag aldrig sagt förlåt..
Jag förtjänar inte dig. Det vet jag väl om. Jag är inte värd en sån underbar vän.
Förlåt.. Jag försöker mitt bästa, men tanken av att jag inte förtjänar att vara din vän äter upp mig totalt.
Den tanken får mig & tänka att de inte ens är värt ett försök. För att vad jag än gör, så förtjänar jag inte dig.
Förlåt ...

Stefan Erik Frölander

Glömde säga att min "bror" Stefan fyller 20idag! Ett STORT grattis!
Jag ville bara passa på & säga hur mycket du betyder för mig, & att du ska ha en SJUKT BRA FÖDELSEDAG!
Kommer ihåg första gången, då vi började snacka. Sen på morgonen, så bad jag mamma att komma. Sen att hon skulle läsa de du skrivit. & under tiden vi båda läste det, så hade mina tårar börjat falla ner mot mina kinder. Det kändes som en sjukt stor lättnad, att det äntligen fanns en person som du här i världen. Jag behandlar dig som du vore min rediga bror, vilket jag hoppas du märkt? Fastän vi inte känt varandra såå pass länge. Såfort jag tänker på dig, så känner jag en varm bris i hela kroppen. Känner mig trygg, & glad. Jag är verkligen sjukt glad över att just DU läste det jag skrivit. Och det tackar jag för! Utan dig, och ditt stöttande.. Vet jag ärligt talat inte var jag hade varit nu. När jag snackar med dig, så känner jag mig värdefull. Jag känner mig speciell. - Jag känner mig som din syster.  Jag hoppas innerligen på att vi träffas snart. Vilket vi båda nog behövt? (enligt mig iallafall.)
Sen det med alla löfterna jag gett dig, sen att jag inte kunnat hålla dom.. Förlåt, jag menar det innerligen.. Men det är inte så lätt som det  verkar, men jag gör mitt bästa.
Hoppas denna texten räcker?
Tack för att du finns. <3

~ When you smile, I smile ~

one of god's angels :)

skulle bara lägga upp en bild på en underbar människa & vän. en bättre får man leta efter!
men tack för att du finns! du är en av anledningarna som att michelle fortfarande existerar. fastän vår kontakt inte är lika bra som den var för ett tag sen ? :///
men iaf, du ger mig hopp när jag mår skit. genom att du stöttar mig, att du säger dina åsikter & att du lyssnar.
du är en av dom bästa vännerna jag haft, & hoppas innerligen att vi träffas en vacker dag?
minns första gången vi snackade, haha ! kändes som att vi skulle "matcha" som vänner redan då. vet dock inte hur du kände, men ändå.
du är en underbar person. & du betyder!<3
mitt underbara äckel<3
/din tönt<3

RSS 2.0